Vstup do rýsování v učivu geometrie 1. stupně – Ing. Jiří KRAJČA
Ing. Jiří KRAJČA
Master's thesis
Vstup do rýsování v učivu geometrie 1. stupně
Entry to the sketch in the geometry curriculum on the 1st level of the primary school
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá počátky rýsování v geometrii 3. a 4. ročníku základní školy. Zprvu je spjato s didaktickými prostředími Hejného metody, později se děje na čistém papíře. Práce je rozdělena na dvě části, teoretická část se zabývá teoretickými východisky: podstatou geometrie a Hejného metody, přípravnými činnosti. Praktická část obsahuje množství geometrických úloh a činností, tvoří jakýsi …viacAbstract:
This thesis deals with the origins of drawing in the geometry of the 3rd and 4th grades of elementary school. At first it is connected with the didactic environments of the Hejny method, later on pure paper. The thesis is divided into two parts, the theoretical part deals with theoretical starting points: the essence of geometry and the Hejny method, preparatory activities. The practical part contains …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAJČA, Jiří. Vstup do rýsování v učivu geometrie 1. stupně. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
DIDAKTICKÁ HRA V MATEMATICE
Eva Šedinová -
Hejného metoda výuky matematiky a její sociální aspekt
Ondřej Raška -
Metoda profesora Hejného v současném českém školství
Daniela Bártová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Rovnicové myšlení žáků vzdělávaných Hejného metodou
Zuzana Frkalová -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Budování mentálního schématu trojúhelník v předmatematické výchově
Eliška KVITOVÁ