American and British English Pronunciation in English Songs and Learners' Perception of the Differences – Mgr. Žaneta Voldánová
Mgr. Žaneta Voldánová
Diplomová práce
American and British English Pronunciation in English Songs and Learners' Perception of the Differences
American and British English Pronunciation in English Songs and Learners' Perception of the Differences
Anotace:
Diplomová práce se zabývá americkou a britskou výslovností v anglických písničkách se zaměřením na to, jak studenti vnímají rozdíly ve výslovnosti. Různé druhy výslovnosti v písničkách v kombinaci s nedostatečným povědomím o pravidlech týkajících se rozdílů ve výslovnosti často vedou k tomu, že studenti jsou zmatení a míchají výslovnosti dohromady. Záměrem práce je upoutat pozornost na tento problém …víceAbstract:
TThe master’s thesis deals with American and British English pronunciation in English songs with the focus on learners’ perception of the differences in pronunciation. Different varieties of English used in songs, combined with the lack of awareness of the rules of differences in pronunciation, often lead learners to confusion and a mixed pronunciation. The thesis aims to draw attention to this issue …víceKeywords
výuka anglického jazyka studium anglického jazyka výuka výslovnosti americká výslovnost britská výslovnost písničky výuka pomocí písniček střední škola kvalitativní výzkum kvantitativní výzkum teaching English learning English pronunciation teaching pronunciation American pronunciation British pronunciation songs teaching through songs secondary school qualitative research quantitative research
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yhqhb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: Mgr. Filip Pultar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLDÁNOVÁ, Žaneta. \textit{American and British English Pronunciation in English Songs and Learners' Perception of the Differences}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/4927z7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Informační systém pro studium anglického jazyka.
Michal Blažejovský -
Motivy a bariéry dospělých při studiu anglického jazyka
Pavla Dočkalová -
Komunikativní výuka anglického jazyka na středním odborném učilišti gastronomie
Karla Gazdošová -
Motivace studentů středních škol ke studiu anglického jazyka
Iva LIŠKOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ