Bc. Zdena Penzová
Diplomová práce
Strategie řízení značky
Brand management strategy
Anotace:
Diplomová práce je věnována problematice strategického řízení značky. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu značka, zahrnuje také kapitoly o prvcích značky, positioningu, identitě značky a jejích hodnotách. Dále je vymezen význam značky pro marketing a postup strategického řízení značky. Praktická část vychází z teoretických poznatků aplikovaných na společnost KODAP, s.r.o., která provozuje …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of brand management strategy. The theoretical part is focused on the definition of the brand, it also includes chapters about brand features, positioning, brand identity and their values. Further is defined the importance of branding for marketing and the brand management process. The practical part is based on theoretical knowledge applied to the company KODAP …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Penzová, Zdena. Strategie řízení značky. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy
Kateřina Šimonová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek
Název
Vložil
Vloženo
Práva