Natálie Křičenská

Bachelor's thesis

Osobní prodej ve vybrané společnosti

Personal Selling of Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá osobním prodejem, jeho průběhem a dalšími náležitostmi, které s tématem osobního prodeje přímo souvisí. V teoretické části práce je popsán průběh osobního prodeje, ale také osobnost prodejce a hlavní schopnosti a dovednosti, které by měl prodejce mít. V praktické části jsou popsána dvě výzkumná šetření, která byla provedena za účelem odhalit spokojenost zákazníků vybrané …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on personal selling, its process and other essentials, which are related with the topic of personal selling. The theoretical part describes process of the personal selling, a personality of seller and the main abilities and skills that personal seller should have. The practical part describes two surveys, which were made with the aim of revealing customers' satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Křičenská, Natálie. Osobní prodej ve vybrané společnosti. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications