Thu Thuy Doanová

Master's thesis

Pozice značky Gervais v myslích mileniálů

The position of the selected brand in the minds of millennials
Abstract:
Diplomová práce věnuje pozornost značce XYZ, jejíž primární cílovou skupinu tvoří aktivní lidé ve věku 45-60 let, tj. generace X, a v budoucnu je nahradí nynější generace Y neboli mileniálové. Cílem diplomové práce je zjistit, jaká je pozice značky XYZ v myslích mileniálů. Práce se tak rozděluje na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická se za pomoci odborné literatury zabývá definováním …more
Abstract:
The thesis focuses on the brand XYZ, a fresh cheese brand, whose primary target group consists of active individuals aged 45-60, i.e. Generation X, who will be replaced by the current Generation Y in the future. The aim of the thesis is to determine the position of the brand XYZ in the minds of millennials. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part, using …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Hai Yen Tran

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90336