Thu Thuy Doanová
Master's thesis
Pozice značky Gervais v myslích mileniálů
The position of the selected brand in the minds of millennials
Abstract:
Diplomová práce věnuje pozornost značce XYZ, jejíž primární cílovou skupinu tvoří aktivní lidé ve věku 45-60 let, tj. generace X, a v budoucnu je nahradí nynější generace Y neboli mileniálové. Cílem diplomové práce je zjistit, jaká je pozice značky XYZ v myslích mileniálů. Práce se tak rozděluje na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická se za pomoci odborné literatury zabývá definováním …moreAbstract:
The thesis focuses on the brand XYZ, a fresh cheese brand, whose primary target group consists of active individuals aged 45-60, i.e. Generation X, who will be replaced by the current Generation Y in the future. The aim of the thesis is to determine the position of the brand XYZ in the minds of millennials. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part, using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90336
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Hai Yen Tran
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90336
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie pro značku Blažek s cílovou skupinou generace Z
Anna Blažková -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Marketingová strategie značky Lancôme se zaměřením na generaci Y
Hana Menclová -
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Marketingová strategie vozu Škoda Superb třetí generace na českém a německém trhu
Martin Turek -
Marketingová strategie uvedení nové generace SW na trh
Zdeněk Voda