Veronika Gregárková

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení

Marketing strategy of the company T-Mobile Czech Republic a.s. with focus on Generation Z, and a proposal for its improvement
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je posouzení současné marketingové strategie společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a identifikovat její silné stránky a příležitosti v oblasti oslovování generace Z. Na základě této analýzy budou navrženy konkrétní návrhy a doporučení, které mohou společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. pomoci lépe reagovat na potřeby a očekávání této mladé generace. Generace Z se vyznačuje …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to assess the current marketing strategy of T-Mobile Czech Republic a.s. and to identify its strengths and opportunities in the area of reaching Generation Z. Based on this analysis, specific suggestions and recommendations will be proposed that can help T-Mobile Czech Republic a.s. to better respond to the needs and expectations of this young generation. Generation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91595