Pozice značky Gervais v myslích mileniálů – Thu Thuy Doanová
Thu Thuy Doanová
Diplomová práce
Pozice značky Gervais v myslích mileniálů
The position of the selected brand in the minds of millennials
Anotace:
Diplomová práce věnuje pozornost značce XYZ, jejíž primární cílovou skupinu tvoří aktivní lidé ve věku 45-60 let, tj. generace X, a v budoucnu je nahradí nynější generace Y neboli mileniálové. Cílem diplomové práce je zjistit, jaká je pozice značky XYZ v myslích mileniálů. Práce se tak rozděluje na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická se za pomoci odborné literatury zabývá definováním …víceAbstract:
The thesis focuses on the brand XYZ, a fresh cheese brand, whose primary target group consists of active individuals aged 45-60, i.e. Generation X, who will be replaced by the current Generation Y in the future. The aim of the thesis is to determine the position of the brand XYZ in the minds of millennials. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part, using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90336
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Hai Yen Tran
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90336
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
Matěj Škáva -
Marketingová strategie pro značku Blažek s cílovou skupinou generace Z
Anna Blažková -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Marketingová strategie vozu Škoda Superb třetí generace na českém a německém trhu
Martin Turek -
Marketingová strategie uvedení nové generace SW na trh
Zdeněk Voda