Thu Thuy Doanová

Diplomová práce

Pozice značky Gervais v myslích mileniálů

The position of the selected brand in the minds of millennials
Anotace:
Diplomová práce věnuje pozornost značce XYZ, jejíž primární cílovou skupinu tvoří aktivní lidé ve věku 45-60 let, tj. generace X, a v budoucnu je nahradí nynější generace Y neboli mileniálové. Cílem diplomové práce je zjistit, jaká je pozice značky XYZ v myslích mileniálů. Práce se tak rozděluje na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická se za pomoci odborné literatury zabývá definováním …více
Abstract:
The thesis focuses on the brand XYZ, a fresh cheese brand, whose primary target group consists of active individuals aged 45-60, i.e. Generation X, who will be replaced by the current Generation Y in the future. The aim of the thesis is to determine the position of the brand XYZ in the minds of millennials. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part, using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Hai Yen Tran

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90336