Motivační politika Lázní Luhačovice, a.s. – Pavla ŠKUBALOVÁ
Pavla ŠKUBALOVÁ
Bachelor's thesis
Motivační politika Lázní Luhačovice, a.s.
Motivation Policy of Lazne Luhacovice, JSC.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je motivační politika Lázní Luhačovice vůči svým klientům a jejich spokojenost. Bakalářská práce se dělí na dvě části. První, teoretická část, se zabývá problematikou motivace a marketingu, respektive marketingových služeb. Druhá, praktic-ká část, obsahuje motivační zdroje Lázní Luhačovice, spokojenost zákazníků na základě dotazníkového průzkumu a návrh doporučení na možné …viacAbstract:
The aim of the Bachelor Thesis is motivation policy of Luhačovice Spa oriented on its cli-ents and their satisfaction. The Bachelor Thesis is divided into two parts. The first, theoret-ical part, deals with problems of motivation and marketing, more precisely, marketing ser-vices. The second, practical part, deals with motivation sources of Luhačovice Spa, satis-faction of customers on the base of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zverejniť od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKUBALOVÁ, Pavla. Motivační politika Lázní Luhačovice, a.s.. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Logistics and Management
Práce na příbuzné téma
-
SPOKOJENOST KLIENTŮ PRIESSNITZOVÝCH LÉČEBNÝCH LÁZNÍ A. S. JAKO VÝCHODISKO PRO ZVYŠOVÁNÍ KVALITY SLUŽEB
Barbora FIALOVÁ -
Spokojenost klientů s komplexní péčí v lázeňském zařízení Lázně Bohdaneč.
Lucie Jirásková -
Spokojenost komerčních klientů s nabídkou služeb v Priessnitzových léčebných lázních a.s.
Robert LAZECKÝ -
Spokojenost klientů s lázeňskými službami
Ladislav KROČÁK -
Měření spokojenosti lázeňských klientů
Adéla Jamborová -
Měření spokojenosti klientů s léčebnými lázněmi
Lenka Tomšovská -
Konkurenční prostředí a spokojenost klientů wellness hotelu Ambra v Luhačovicích
Kamil Semela -
Invazivni vstupy do periferniho krevniho reciste ve vyjezdech zachranne sluzby v Usteckem kraji
Šárka Valachová