Analýza dopadů zavedení limitního opatření na náklady na předvolební kampaně politických stran – Barbora Šimůnková
Barbora Šimůnková
Diplomová práce
Analýza dopadů zavedení limitního opatření na náklady na předvolební kampaně politických stran
Analysis of the impact of the act which limits the election expenses of the political parties
Anotace:
Cílem práce je poskytnout dostatek argumentů, na základě kterých bude možné posoudit případný vliv zavedení zákona upravující výši volebních nákladů politických stran v České republice. Práce analyzuje data hospodaření politických stran na Slovensku, kde takový zákon fungoval, a porovnává je se stavem v České republice. Odborníci, zabývající se problematikou volebních nákladů, odhalují některé zájmové …víceAbstract:
The mail goal of this work is to provide enough arguments, on which basis we can come to a conclusion if an act about limits on election costs of political parties in the Czech Republic could bring a positive effect. The work compares data on economic activities of political parties in the Slovak Republic with political parties in the Czech Republic. Experts on election costs define some interest groups …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34893
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
- Vedoucí: Pavol Minárik
- Oponent: Michal Pícl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34893
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
Michal Vít -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Financing Political Parties in Germany – the Case of Political Foundations
Sebastian Paul -
An Analysis of the Approach to and Influence of Major British Political Parties on the British Referendum on Whether or Not to Leave the European Union
David Chvála -
Political Parties and the Democratization Process in Cameroon
Desmond Nsalar Nchanji -
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
Porovnání marketingové komunikace vybraných politických stran a vítězné strany ve volební kampani do NR SR v roce 2023
Michaela Kupcová -
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák