Tereza Pelcová

Bakalářská práce

Marketingový plán nově vznikající módní značky Tereza Pelc

Marketing plan of the emerging fashion brand Tereza Pelc
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat tvorbou marketingového plánu. Práce bude rozdělena do tří částí. V teoretické části bude popsána situační analýza, marketingové cíle, marketingová strategie, akční programy, rozpočet, media plán a systém měření a kontroly. V analytické části budou tato témata aplikována na nově vznikající módní značku. V návrhové části bude rozebráno celkové shrnutí marketingového plánu …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the creation of a marketing plan for an emerging fashion brand with clothing. The work is divided into three parts. The theoretical part describes the situational analysis, marketing goals, marketing strategy, action programs, budget, media plan and measurement and control system. These themes are applied to a new fashion brand with clothing in the analytical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Lucie Pražáková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON