Tereza Pelcová

Bachelor's thesis

Marketingový plán nově vznikající módní značky Tereza Pelc

Marketing plan of the emerging fashion brand Tereza Pelc
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat tvorbou marketingového plánu. Práce bude rozdělena do tří částí. V teoretické části bude popsána situační analýza, marketingové cíle, marketingová strategie, akční programy, rozpočet, media plán a systém měření a kontroly. V analytické části budou tato témata aplikována na nově vznikající módní značku. V návrhové části bude rozebráno celkové shrnutí marketingového plánu …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the creation of a marketing plan for an emerging fashion brand with clothing. The work is divided into three parts. The theoretical part describes the situational analysis, marketing goals, marketing strategy, action programs, budget, media plan and measurement and control system. These themes are applied to a new fashion brand with clothing in the analytical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Reader: Lucie Pražáková, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON