Marketingový plán nově vznikající módní značky Tereza Pelc – Tereza Pelcová
Tereza Pelcová
Bachelor's thesis
Marketingový plán nově vznikající módní značky Tereza Pelc
Marketing plan of the emerging fashion brand Tereza Pelc
Anotácia:
Bakalářská práce se bude zabývat tvorbou marketingového plánu. Práce bude rozdělena do tří částí. V teoretické části bude popsána situační analýza, marketingové cíle, marketingová strategie, akční programy, rozpočet, media plán a systém měření a kontroly. V analytické části budou tato témata aplikována na nově vznikající módní značku. V návrhové části bude rozebráno celkové shrnutí marketingového plánu …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the creation of a marketing plan for an emerging fashion brand with clothing. The work is divided into three parts. The theoretical part describes the situational analysis, marketing goals, marketing strategy, action programs, budget, media plan and measurement and control system. These themes are applied to a new fashion brand with clothing in the analytical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Lucie Pražáková, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Business plan for a sustainable fashion apparel brand
Nazgul Kantayeva -
The prosperity of operating small-scale business without physical place: The case of a sewing brand
Yelena Khegay -
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
Sandra Adamčíková