Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka – Bc. Petra Minaříková
Bc. Petra Minaříková
Diplomová práce
Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka
Chanel and its marketing strategy in the psychological context of customer care
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení a navržení doporučení pro zlepšení péče o zákazníky v rámci marketingové strategie společnosti Chanel na českém trhu. Práce ústí analýzou současné marketingové strategie na českém trhu, včetně analýzy obratů následované vyhodnocením a doporučením zlepšení péče o zákazníky.Abstract:
The aim of this thesis is the evaluation and recommendation for improvement of customer care in the marketing strategy of Chanel on the Czech market.The thesis results with analyzing current marketing strategy on the Czech market including analysis of turnovers followed by evaluation and recommendations for improvement of the customer care.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v193w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie
Tomáš Janík -
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Jan Klamrt -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Marketingová strategie podniku
Shynggyz Bekkozhiyev -
Marketingová strategie společnosti CADservis, s. r. o.
Zuzana Kološová -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský