Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka – Bc. Petra Minaříková
Bc. Petra Minaříková
Master's thesis
Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka
Chanel and its marketing strategy in the psychological context of customer care
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení a navržení doporučení pro zlepšení péče o zákazníky v rámci marketingové strategie společnosti Chanel na českém trhu. Práce ústí analýzou současné marketingové strategie na českém trhu, včetně analýzy obratů následované vyhodnocením a doporučením zlepšení péče o zákazníky.Abstract:
The aim of this thesis is the evaluation and recommendation for improvement of customer care in the marketing strategy of Chanel on the Czech market.The thesis results with analyzing current marketing strategy on the Czech market including analysis of turnovers followed by evaluation and recommendations for improvement of the customer care.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v193w/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MINAŘÍKOVÁ, Petra. \textit{Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/49xb9u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie
Tomáš Janík -
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Jan Klamrt -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Marketingová strategie podniku
Shynggyz Bekkozhiyev -
Marketingová strategie společnosti CADservis, s. r. o.
Zuzana Kološová -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský