Bc. Petra Minaříková

Master's thesis

Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka

Chanel and its marketing strategy in the psychological context of customer care
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení a navržení doporučení pro zlepšení péče o zákazníky v rámci marketingové strategie společnosti Chanel na českém trhu. Práce ústí analýzou současné marketingové strategie na českém trhu, včetně analýzy obratů následované vyhodnocením a doporučením zlepšení péče o zákazníky.
Abstract:
The aim of this thesis is the evaluation and recommendation for improvement of customer care in the marketing strategy of Chanel on the Czech market.The thesis results with analyzing current marketing strategy on the Czech market including analysis of turnovers followed by evaluation and recommendations for improvement of the customer care.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ilona Toufarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní