Marketingová komunikace módní značky Represent – Filip Hájek
Filip Hájek
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace módní značky Represent
Marketing Communication of the Fashion Brand Represent
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace módní značky Represent. Teoretická část obsahuje popis marketingové komunikace, online marketingu a tvorbu značky a její faktory. V praktické části je představena samotná značka a její historie. Dále je popsána současná marketingová komunikace značky, využívané sociální sítě v online marketingu značky a osobní profil majitele značky na Instagramu …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is marketing communication of the fashion brand Represent. The theoretical part includes a description of marketing communication, online marketing and brand creation and its factors. The practical part presents the brand itself and its history. Furthermore, the current marketing communication of the brand, the social networks used in the online marketing of the brand …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hájek, Filip. Marketingová komunikace módní značky Represent. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová