Ludvík Uchytil
Bachelor's thesis
Propagace firmy ve virtuální realitě
Promotion of the Company in Virtual Reality
Abstract:
Tato práce si klade za cíl vytvořit aplikaci využívající virtuální realitu k propagaci technologické firmy. Aplikace umožní uživatelům interaktivně procházet virtuálním prostředím a zkoumat produkty a technologie společnosti prostřednictvím detailních modelů. Kombinuje edukační prvky s prvky zábavy, aby uživatelé lépe porozuměli nabídce firmy. Pro virtuální realitu je zvolen headset Meta Quest 2, zatímco …moreAbstract:
This work aims to create an application utilizing virtual reality for the promotion of a technological company. The application will allow users to interactively navigate through a virtual environment and explore the company's products and technologies through detailed models. It combines educational elements with entertainment features to enhance users' understanding of the company's offerings. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Uchytil, Ludvík. Propagace firmy ve virtuální realitě. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Software Engineering / Software Engineering
Theses on a related topic
-
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala -
Digitalizace, virtuální a rozšířená realita
Tomáš Masák -
Vizualizace mračen bodů pomocí Unreal Enginu
Martin Zejda -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Návrh a vývoj 2D nástrojů pro Blender
Jan Holinka