Nevhodné chování učitelů na středních školách – Lucie SMĚTÁKOVÁ
Lucie SMĚTÁKOVÁ
Bakalářská práce
Nevhodné chování učitelů na středních školách
Teacher' s misbehavior in High schools
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na nevhodné chování učitelů na středních školách s cílem identifikovat a analyzovat tyto projevy nevhodné chování. Teoretická část je věnována operacionalizaci pojmu a představení základních výzkumů. Dále se zabývá rolí učitelů ve vzdělávání, profesní etikou učitelů a nakonec se věnuje teoriím nevhodného chování učitele. Praktická část obsahuje pilotní dotazníkové šetření, které …víceAbstract:
This thesis focuses on the teachers' misbehaviour in high schools in order to identify and analyse these manifestations of misbehaviour. The theoretical part is focused on operationalizing the concept and introducing the basic research. It then discusses the role of teachers in education, teachers' professional ethics, and finally discusses theories of teacher's misbehavior. The practical part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Hynek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMĚTÁKOVÁ, Lucie. Nevhodné chování učitelů na středních školách. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Projevy agresivního chování v prostředí dětského domova a možnosti jejich řešení
Pavla PEJŠOVÁ -
Nevhodné chování učitele
Jan HYNEK -
Nevhodné chování učitele vůči žákům
Karolína HANZALOVÁ -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva