Bc. Miroslav TICHOTA

Master's thesis

Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu.

Analysis of forms in web marketing and the effectivity of these forms applied on the Czech market.
Anotácia:
Má diplomová práce je zaměřena na analýzu forem internetového marketingu a jejich efektivitou v rámci českého trhu. V teoretické části, která byla vypracována pomocí odborné literatury je nejdříve popsána historie Internetu a počátky internetového marketingu. Následně jsou popsány formy internetového marketingu a jejich dělení. Cílem výzkumu, který je proveden v praktické části mé diplomové práce, …viac
Abstract:
My diploma thesis is focused on the analysis of Internet marketing forms and their effectiveness in terms of Czech market. The theoretical part of thesis was made on the basis of literature, first there were described a history of Internet and beginnings of Internet marketing. Then forms of Internet marketing were described and dividing. The aim of research which is made in practical part of thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedúci: Ing. Štěpánka Ryšánková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TICHOTA, Miroslav. Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu.. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická