Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu. – Bc. Miroslav TICHOTA
Bc. Miroslav TICHOTA
Diplomová práce
Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu.
Analysis of forms in web marketing and the effectivity of these forms applied on the Czech market.
Anotace:
Má diplomová práce je zaměřena na analýzu forem internetového marketingu a jejich efektivitou v rámci českého trhu. V teoretické části, která byla vypracována pomocí odborné literatury je nejdříve popsána historie Internetu a počátky internetového marketingu. Následně jsou popsány formy internetového marketingu a jejich dělení. Cílem výzkumu, který je proveden v praktické části mé diplomové práce, …víceAbstract:
My diploma thesis is focused on the analysis of Internet marketing forms and their effectiveness in terms of Czech market. The theoretical part of thesis was made on the basis of literature, first there were described a history of Internet and beginnings of Internet marketing. Then forms of Internet marketing were described and dividing. The aim of research which is made in practical part of thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Štěpánka Ryšánková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TICHOTA, Miroslav. \textit{Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/4aca2f/.
Jak správně citovat práci
TICHOTA, Miroslav. Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu.. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
On-line marketing v softwarové společnosti
Jindřich Nygrin -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Lenka Šoltová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Denisa Kronusová -
Sociální média jako nástroj marketingu firem (porovnání českých a zahraničních firem)
Najmanová Najmanová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Eva Fejfárková -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Veronika Rodová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Tomáš Hones