Ksenia Stanchulyak

Diplomová práce

Chování spotřebitele v omnichannel fashion retailu

Consumer behavior in omnichannel fashion retail
Anotace:
Diplomová práce se věnuje chování spotřebitelů v omnichannel fashion retailu na českém trhu. Cílem práce je stanovit, zda takové faktory jako očekávána výkonnost, očekávané úsilí, osobní inovativnost a emoce mají dopad na spokojenost, důvěru, loajalitu a vnímané riziko spotřebitelů. Tyto faktory a jejich význam na chování spotřebitelů byly odvozeny z modelů S-O-R a UTAUT2. Pro výzkum byly stanoveny …více
Abstract:
Final thesis is focusing on consumer behavior in omnichannel fashion retail in the Czech market. The aim of this work is to determine whether such factors as expected performance, expected effort, personal innovation and emotions have an impact on consumer satisfaction, trust, loyalty and perceived risk. These factors and their significance for consumer behavior were derived from the S-O-R and UTAUT2 …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85142