Chování spotřebitele v omnichannel fashion retailu – Ksenia Stanchulyak
Ksenia Stanchulyak
Master's thesis
Chování spotřebitele v omnichannel fashion retailu
Consumer behavior in omnichannel fashion retail
Abstract:
Diplomová práce se věnuje chování spotřebitelů v omnichannel fashion retailu na českém trhu. Cílem práce je stanovit, zda takové faktory jako očekávána výkonnost, očekávané úsilí, osobní inovativnost a emoce mají dopad na spokojenost, důvěru, loajalitu a vnímané riziko spotřebitelů. Tyto faktory a jejich význam na chování spotřebitelů byly odvozeny z modelů S-O-R a UTAUT2. Pro výzkum byly stanoveny …moreAbstract:
Final thesis is focusing on consumer behavior in omnichannel fashion retail in the Czech market. The aim of this work is to determine whether such factors as expected performance, expected effort, personal innovation and emotions have an impact on consumer satisfaction, trust, loyalty and perceived risk. These factors and their significance for consumer behavior were derived from the S-O-R and UTAUT2 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85142
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2022
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85142
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Aplikace modelu Effort-Reward Imbalance a vazba nadměrné angažovanosti na možnou nerovnováhu mezi úsilím a odměnou
Kristýna KUČEROVÁ -
Vnímané riziko a preventivní strategie před setkáním s člověkem z internetu
Markéta Puldová -
Subjektivně vnímaná rizika a protektivní faktory předporodní péče
Lucie Šaradínová -
Pracovní spokojenost a ohrožení syndromem vyhoření u učitelů mateřských škol
Alena Gillová -
Školní spokojenost dětí a mládeže v riziku poruchy chování
Svatava Buráňová -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Vliv emocí na spokojenost a loajalitu v cestovním ruchu
Nikola Šilhartová