Chování spotřebitele v omnichannel fashion retailu – Ksenia Stanchulyak
Ksenia Stanchulyak
Diplomová práce
Chování spotřebitele v omnichannel fashion retailu
Consumer behavior in omnichannel fashion retail
Anotace:
Diplomová práce se věnuje chování spotřebitelů v omnichannel fashion retailu na českém trhu. Cílem práce je stanovit, zda takové faktory jako očekávána výkonnost, očekávané úsilí, osobní inovativnost a emoce mají dopad na spokojenost, důvěru, loajalitu a vnímané riziko spotřebitelů. Tyto faktory a jejich význam na chování spotřebitelů byly odvozeny z modelů S-O-R a UTAUT2. Pro výzkum byly stanoveny …víceAbstract:
Final thesis is focusing on consumer behavior in omnichannel fashion retail in the Czech market. The aim of this work is to determine whether such factors as expected performance, expected effort, personal innovation and emotions have an impact on consumer satisfaction, trust, loyalty and perceived risk. These factors and their significance for consumer behavior were derived from the S-O-R and UTAUT2 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85142
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85142
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Aplikace modelu Effort-Reward Imbalance a vazba nadměrné angažovanosti na možnou nerovnováhu mezi úsilím a odměnou
Kristýna KUČEROVÁ -
Vnímané riziko a preventivní strategie před setkáním s člověkem z internetu
Markéta Puldová -
Subjektivně vnímaná rizika a protektivní faktory předporodní péče
Lucie Šaradínová -
Pracovní spokojenost a ohrožení syndromem vyhoření u učitelů mateřských škol
Alena Gillová -
Školní spokojenost dětí a mládeže v riziku poruchy chování
Svatava Buráňová -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Vliv emocí na spokojenost a loajalitu v cestovním ruchu
Nikola Šilhartová