Návrh marketingové strategie pro start-up projekt Codo – Jana Smolíková
Jana Smolíková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro start-up projekt Codo
Proposal of a marketing strategy for a start-up project Codo
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce byl návrh marketingové strategie pro novou aplikaci Codo, aby mohla vstoupit na trh. Důležité bylo zjistit postoj respondentů k problémům, které má Codo řešit, a určit hlavní cílový segment zákazníků. Pro tyto účely byl proveden marketingový kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 225 respondentů. Tato práce začíná teoretickým základem …víceAbstract:
The main objective of this thesis was to propose a marketing strategy for the new Codo application so that it could enter the market. It was important to find out the attitude of the respondents to the problems that Codo is supposed to solve and to determine the main target segment of customers. For these purposes, quantitative marketing research was conducted using a questionnaire survey, in which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91324
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Nina Bočková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91324
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha