Jana Smolíková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro start-up projekt Codo

Proposal of a marketing strategy for a start-up project Codo
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce byl návrh marketingové strategie pro novou aplikaci Codo, aby mohla vstoupit na trh. Důležité bylo zjistit postoj respondentů k problémům, které má Codo řešit, a určit hlavní cílový segment zákazníků. Pro tyto účely byl proveden marketingový kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 225 respondentů. Tato práce začíná teoretickým základem …více
Abstract:
The main objective of this thesis was to propose a marketing strategy for the new Codo application so that it could enter the market. It was important to find out the attitude of the respondents to the problems that Codo is supposed to solve and to determine the main target segment of customers. For these purposes, quantitative marketing research was conducted using a questionnaire survey, in which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Nina Bočková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91324