Event marketing jako součást brand buildingu dané značky – Michaela Dvořáková
Michaela Dvořáková
Bakalářská práce
Event marketing jako součást brand buildingu dané značky
Event Marketing as a Component of Brand Building
Anotace:
Předmět této bakalářské práce je event marketing jako součást brand buildingu dané značky. V teoretické části jsou vymezené pojmy spojené s brand buildingem a event marketingem. Praktická část se zaměřuje na rozbor a výzkum vybraného eventu a do jaké míry mají eventové aktivity vliv na vnímání značky návštěvníkem. Prostřednictvím provedení dotazníkového šetření jsou na konci praktické části zodpovězeny …víceAbstract:
The subject of this thesis is Event marketing as a part of a brand building. The theoretical part talks about concepts closely connected to brand building and event marketing. The practical part is focused on analysis and research of a specific event, and to what extend are event activities influencing the customer's view of a certain brand. The research questions are answered at the end of the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dvořáková, Michaela. Event marketing jako součást brand buildingu dané značky. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
Patrik Pham -
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Gabriela Bílková -
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Sára Barošová -
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Johanka Beránková -
Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky
Veronika Pavelková -
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
Kateřina Kročková -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
Mariia Ruskykh