Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele – Bc. Terezie Sklenářová
Bc. Terezie Sklenářová
Bakalářská práce
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
The volume of mobile devices using and their effect on the cognitive functions of consumer
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá mírou používání mobilních telefonů a jejich vlivem na kognitivní funkce spotřebitele (středoškoláků). V současnosti se míra používání stále zvyšuje. Hlavním cílem práce je zjistit, jak tráví den mladí středoškoláci a jaký vliv to na ně má. První kapitola se zabývá pojmem digitální marketing. V dalších kapitolách jsou rozebrané sociální sítě vliv sociálních sítí na uživatele …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the level of use of mobile phones and their influence on the cognitive functions of consumers (high school students). At present, the rate of use is constantly increasing. The main goal of the thesis is to find out how young high school students spend the day and what effect it has on them. The first chapter deals with the concept of digital marketing. In the next chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lhqol/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Digitální marketing včetně projektové studie
Anna Přibylová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez