Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele – Bc. Terezie Sklenářová
Bc. Terezie Sklenářová
Bachelor's thesis
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
The volume of mobile devices using and their effect on the cognitive functions of consumer
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá mírou používání mobilních telefonů a jejich vlivem na kognitivní funkce spotřebitele (středoškoláků). V současnosti se míra používání stále zvyšuje. Hlavním cílem práce je zjistit, jak tráví den mladí středoškoláci a jaký vliv to na ně má. První kapitola se zabývá pojmem digitální marketing. V dalších kapitolách jsou rozebrané sociální sítě vliv sociálních sítí na uživatele …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the level of use of mobile phones and their influence on the cognitive functions of consumers (high school students). At present, the rate of use is constantly increasing. The main goal of the thesis is to find out how young high school students spend the day and what effect it has on them. The first chapter deals with the concept of digital marketing. In the next chapters …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lhqol/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 7. 2020
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKLENÁŘOVÁ, Terezie. \textit{Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/4b9h2s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Digitální marketing včetně projektové studie
Anna Přibylová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez