Bc. Daniela Krčmová, DiS.
Diplomová práce
E-shopy v maloobchodě
Anotace:
Diplomová práce se zabývá obsahovou analýzou předem vybraných internetových stránek e-shopů zaměřených na prodej potravin a drogistického zboží. Zjištěné výsledky obsahové analýzy byly použity pro realizaci dotazníkového šetření. Další metodou byl řízený hloubkový rozhovor. Zpracované metody z obsahové analýzy, dotazníkového šetření a řízeného hloubkového rozhovoru nám dávají náhled na společné prvky …víceAbstract:
The thesis deals with the content analysis of preselected websites of e-shops focused on the sale of food and drugstore goods. The findings of the content analysis were used to conduct a questionnaire survey. Another method was a guided in-depth interview. The methods developed from the content analysis, questionnaire survey and guided in-depth interview give us insight into common elements of websites …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ctq7d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dana Lakronová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová