Chování spotřebitele v maloobchodních řetězcích v České republice – Barbora Plecháčková
Barbora Plecháčková
Bakalářská práce
Chování spotřebitele v maloobchodních řetězcích v České republice
Consumer behaviour in retail chains in the Czech Republic.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele v největších maloobchodních řetězcích na českém trhu. Hlavním cílem práce je vyhodnotit názory zákazníků maloobchodních řetězců a závislost jejich nákupu na daných názorech. Kromě toho se práce věnuje i společenské odpovědnosti těchto řetězců a jejího vnímání zákazníky. V první kapitole je popsán a vysvětlen výzkum trhu a chování spotřebitele. Ve …víceAbstract:
The bachelor thesis is aimed at consumer behaviour in the largest retail chains in the Czech Republic. It is the main aim of the thesis to evaluate customers' opinions and the dependence of purchases based on the opinions. Besides that, the thesis focuses on corporate social responsibility of these retail chains and how they are perceived by the customers. In the first chapter, market research and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50202
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50202
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Maloobchodní chování obyvatel města Mladá Boleslav
Kateřina Šedová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Květoslav Korf -
Chování spotřebitele při nákupu mléčných produktů v maloobchodním řetězci Tesco
Mária Moravčíková -
Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu
Veronika Plecitá -
Kupní chování spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP
Andrea Lehká -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele
Anna Klašková -
Business Plan of Retail Cosmetics on E-commerce Platform
Minh Nhu Ly