Možnosti marketingu neziskové organizace Loono, z.s. – Barbora Chmelařová
Barbora Chmelařová
Diplomová práce
Možnosti marketingu neziskové organizace Loono, z.s.
Marketing opportunities of the non-profit organization Loono, z.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou situaci neziskové organizace Loono, z.s. a navrhnout doporučení vztahující se k marketingovému mixu a komunikaci, která by vedla ke zvýšení povědomí o této organizaci. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, se zabývá vymezením problematiky marketingu a jeho specifik vztahujících se k neziskovému sektoru. Na teoretickou část …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current marketing situation of nonprofit organization Loono, z.s. and make recommendations relating on the marketing mix and marketing communication which would increase awareness of this organization. The thesis is divided into two parts. First theoretical part deals with the definition of marketing and its specifics related to the nonprofit sector. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70471
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70471
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta