Bc. Barbora Johanidesová

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony

Proposal for the marketing communication campaign for the 29th Festival of Regions
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude zhodnocení marketingového prostředí a tvorba návrhu komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony. V teoretické části práce bude pozornost věnována marketingové komunikaci, tvorbě marketingových komunikačních kampaní a specifikům komunikačních kampaní realizovaných v oblasti kultury. V praktické části bude vymezena charakteristika a historie festivalu Regiony, praktické …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis will be to evaluate the marketing environment and create a proposal for a communication campaign for the 29th Festival of Regions. The theoretical part of the thesis will focus on marketing communication, the creation of marketing communication campaigns and the specifics of communication campaigns implemented in the field of culture. In the practical part, the characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/aqm90/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: MgA. Barbora Kalinová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné