Návrh marketingové komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony – Bc. Barbora Johanidesová
Bc. Barbora Johanidesová
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony
Proposal for the marketing communication campaign for the 29th Festival of Regions
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude zhodnocení marketingového prostředí a tvorba návrhu komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony. V teoretické části práce bude pozornost věnována marketingové komunikaci, tvorbě marketingových komunikačních kampaní a specifikům komunikačních kampaní realizovaných v oblasti kultury. V praktické části bude vymezena charakteristika a historie festivalu Regiony, praktické …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis will be to evaluate the marketing environment and create a proposal for a communication campaign for the 29th Festival of Regions. The theoretical part of the thesis will focus on marketing communication, the creation of marketing communication campaigns and the specifics of communication campaigns implemented in the field of culture. In the practical part, the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/aqm90/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Barbora Kalinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JOHANIDESOVÁ, Barbora. \textit{Návrh marketingové komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/4cgrvl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová