Marek Ertelt
Master's thesis
Struktura a využití Guerilla marketingu v praxi
Structure and application of guerilla marketing in practise
Abstract:
Diplomová práce na téma "Struktura a využití guerilla marketingu v praxi" se zabývá detailním rozborem jednotlivých guerilla marketingových směrů. S pomocí mnoha příkladů z praxe nachází doporučení pro využití jednotlivých směrů, v závislosti na typu společnosti. Zároveň tato práce nabízí tvorbu moderních pravidel pro zajištění efektivnosti a úspěchu guerilla kampaně. V neposlední řadě se také zabývá …moreAbstract:
Dissertation "Structure and application of guerilla marketing in practise" is concerned with detailed analysis of different types of guerilla marketing. It finds recommendation for an application of each type in dependence on the type of company. It uses a lot of real examples for this purpose. This dissertation also offers modern rules for creating efficient and succesfull guerilla campain. It is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24979
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2010
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Petr Tošnar
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24979
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach
Stanislava Koišová -
Metody guerilla marketingu
Martin Kuželka -
Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach
Stanislava Koišová -
Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích
Tomáš Klimeš -
Guerilla marketing v bankovníctve
Petra Bláhová -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích
Tomáš Klimeš