Narativní kompetence žáků 9. třídy – Bc. Veronika Cihlářová
Bc. Veronika Cihlářová
Master's thesis
Narativní kompetence žáků 9. třídy
Narrative competence in 9th grade pupils
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá narativní kompetencí žáků druhého stupně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje 6 kapitol zaměřených na narativní kompetenci, pohádku, přiblížení charakteristik dítěte staršího školního věku, paměť, motivaci k učení a v neposlední řadě na osvojení cizího jazyku. V praktické části je představen samotný výzkum. Cílem bylo zjistit, do jaké …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the narrative competence of low-er−secondary students. The work is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part contains 6 chapters focused on narrative competence, fairy tale, specific characteristics of a child of older school−age, memory, motivation to learn and, last but not least, second language acquisition. The practical part presents the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q9z03/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Jan Krása, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. David Havelka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum vývoje narativní kompetence
Tereza Krotilová -
Výzkum vývoje narativní kompetence
Monika Bashiová -
Výzkum vývoje narativní kompetence
Tereza Krotilová -
Vývoj narativní kompetence u dětí
Michaela Švestková -
Vývoj narativní kompetence u dětí z bilingvních a jednojazyčných rodin
Klára Kosová -
Motivation to Learn English: An Inquiry into In-class and Extramural Motivation of Czech Upper-Secondary School Students
Tímea Petrovičová -
The use of songs in teaching and their contribution to the motivation of students to learn English
Vít Dostál -
Motivation of urban and country lower-secondary school pupils to learn the English language
Veronika Tobolová