Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině – Bc. Aneta Urbanová
Bc. Aneta Urbanová
Diplomová práce
Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině
Communication Plan of Internet Bookstore to Selected Target Group
Anotace:
Tato diplomová práce nabízí komunikační strategii online komunikace internetového knih-kupectví, k jejíž sestavení je třeba zjistit spokojenost s dosavadní komunikací a navrhnout případné změny. Práce shrnuje teoretické poznatky, jak se dá firma působící na knižním trhu propagovat v rámci online platforem sociálních sítí, blogu a webové prezentace. Dále přináší informace o současném knižním trhu. Praktická …víceAbstract:
The diploma thesis proposes communication strategy for online communication of the online bookshop. It is necessary to conduct a research regarding the contentment of the current communication in order to form the plan and to propose suggestions for changes. The thesis summarizes the theoretical knowledge of how a company operating in the book market can be promoted at online platforms as a social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Urbanová, Aneta. Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka