Stolní hry jako nástroj rozvíjení matematické pregramotnosti dětí v heterogenních třídách MŠ – Mgr. Eva Suchomelová
Mgr. Eva Suchomelová
Bakalářská práce
Stolní hry jako nástroj rozvíjení matematické pregramotnosti dětí v heterogenních třídách MŠ
Board games as a tool for developing children's mathematical preliteracy in heterogeneous kindergarten classes
Anotace:
Cílem bakalářské práce je sestavit soubor stolních her, které budou vhodné pro předškolní děti a zároveň budou podporovat rozvoj jejich předmatema-tických představ. Vhodnost vybraných her poté výzkumně ověřit v prostředí heterogenní třídy v mateřské škole. Výzkumné ověření provést v heterogenní třídě po dobu dvou měsíců. Každý týden nabízet jednu novou hru k seznámení a vyzkoušení v rámci centra aktivit …víceAbstract:
The goal of the bachelor thesis is to compile a set of board games suitable for preschool children while also supporting the development of their pre-mathematical concepts. The suitability of the selected games will then be empirically verified in the environment of a heterogeneous kindergarten class. The research will be conducted in a heterogeneous class over a peri-od of two months. Each week, a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mj1ur/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: PhDr. Eva Nováková, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Jaroslav Beránek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Využití literárního textu pro rozvoj matematické pregramotnosti u dětí předškolního věku
Kristýna Nováková -
Náměty k prohlubování matematické pregramotnosti dětí v MŠ
Lenka LIŠKOVÁ -
Rozvoj matematické pregramotnosti v rámci španělské kultury u českých dětí
Markéta ZEHNALOVÁ -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Matematická pregramotnost v kontextu integrálního pojetí předškolního vzdělávání
Anna Neuerová -
Rozvíjíme čtenářskou pregramotnost v mateřské škole s projektem Jižní Morava čte
Iva Pavelková