Quantitative marketing research – Ing. Mark Ratilla, B.Sc.
Ing. Mark Ratilla, B.Sc.
Diplomová práce
Quantitative marketing research
Quantitative marketing research
Abstract:
Adoption of online shopping varies depending on the culture and the shopper’s exposure to the internet. This study was conducted to: 1) determine the magnitude of online shopping adoption; 2) identify major drivers and barriers affecting online shopping adoption and dis-adoption; 3) explain the impacts of national culture; and 4) propose implications as to how e-marketers should address customers’ …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h61l6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Cultural differences compared between Germany and the United States on the example of pharmaceutical industries and the Hofstede´s long-terms-short-term orientation dimension
Haci Hasan Polat -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Online and Smartphone Consumer Behaviour of Spanish Millennials
Luis Perez Montesa -
Grocery shopping in the post pandemic era: A study in the Czech Republic
Alejandra Vélez Taborda