Sluchově postižený žák integrovaný v běžné základní škole – Ing. Věra Krupanská
Ing. Věra Krupanská
Bachelor's thesis
Sluchově postižený žák integrovaný v běžné základní škole
Student with deaf handicap in normal basic school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sluchově postiženého žáka integrovaného do běžné základní školy. Je rozdělena do čtyřech kapitol. První tři kapitoly se zabývají teoretickými východisky, ve čtvrté kapitole se pak zabývám integrací konkrétního žáka. Cílem bylo zjistit, jak pedagogové přistupují k integraci sluchově postiženého žáka a jaké podmínky má sluchově postižený žák při výuce.Abstract:
The Bachelor Thesis deals with the issue of a hearing-impaired pupil integrated into a general primary school. The Thesis is divided into four separated sections. The first three sections concentrate on theoretical aspects of the subject while in the fourth section a case study of integration of a particular pupil is being presented. The aim of the work was to study how educators deal with the integration …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fptgy/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2010
- Supervisor: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Vzájemné soužití zdravého sourozence se sourozencem se sluchovým postižením v rodině
Aneta Kuncová -
Dítě se sluchovým postižením z pohledu slyšících rodičů
Eliška Pavlasová -
Edukativně stimulační skupiny pro předškolní děti se zaměřením na děti slyšící a děti se sluchovým postižením
Svatava Rutarová -
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
Kristina Lodrová -
Logopedická intervence u dětí se sluchovým postižením mladšího školního věku
Helena Radová -
Rozvoj zrakového vnímání dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Adéla Tomanová -
Rozvoj dětí se sluchovým postižením v předškolním věku prostřednictvím knižního příběhu
Natálie Šumberová -
Hearing Impaired Learners and Their Learning Styles in English Language Classroom
Eva Hyjánková