Sluchově postižený žák integrovaný v běžné základní škole – Ing. Věra Krupanská
Ing. Věra Krupanská
Bakalářská práce
Sluchově postižený žák integrovaný v běžné základní škole
Student with deaf handicap in normal basic school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sluchově postiženého žáka integrovaného do běžné základní školy. Je rozdělena do čtyřech kapitol. První tři kapitoly se zabývají teoretickými východisky, ve čtvrté kapitole se pak zabývám integrací konkrétního žáka. Cílem bylo zjistit, jak pedagogové přistupují k integraci sluchově postiženého žáka a jaké podmínky má sluchově postižený žák při výuce.Abstract:
The Bachelor Thesis deals with the issue of a hearing-impaired pupil integrated into a general primary school. The Thesis is divided into four separated sections. The first three sections concentrate on theoretical aspects of the subject while in the fourth section a case study of integration of a particular pupil is being presented. The aim of the work was to study how educators deal with the integration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fptgy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2010
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vzájemné soužití zdravého sourozence se sourozencem se sluchovým postižením v rodině
Aneta Kuncová -
Edukativně stimulační skupiny pro předškolní děti se zaměřením na děti slyšící a děti se sluchovým postižením
Svatava Rutarová -
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
Kristina Lodrová -
Rozvoj zrakového vnímání dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Adéla Tomanová -
Rozvoj dětí se sluchovým postižením v předškolním věku prostřednictvím knižního příběhu
Natálie Šumberová -
Komunikace dítěte se sluchovým postižením v běžné mateřské škole
Lucie Chodilová -
Praxe knihoven v rozvíjení čtenářských dovedností dětí se sluchovým postižením
Gabriela Fricová -
Hearing Impaired Learners and Their Learning Styles in English Language Classroom
Eva Hyjánková