Obchodní a kulturní specifika Nového Zélandu – Eliška Babiánková
Eliška Babiánková
Bakalářská práce
Obchodní a kulturní specifika Nového Zélandu
Business and Cultural Specifics of New Zealand
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat obchodní a kulturní specifika Nového Zélandu. Práce má poskytnout informace pro získání základního přehledu o zemi a připravit zájemce o obchodní styk na možné kulturní odlišnosti a specifika. První kapitola je zaměřena na základní charakteristiku Nového Zélandu a poskytuje informace o geografii, demografii, státním zřízení, státních symbolech, administrativně …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to characterize business and cultural specifics of New Zealand. The thesis provides information to gain a basic overview about the country and to prepare people interested in bussiness contacts for possible cultural differences and specifics. The first chapter is focused on general characteristics of New Zealand and provides information about geography, demography, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72512
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Eva Křenková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72512
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Business Continuity Strategy for New Zealand Industrial Supply Chains
Nallur Puttaswamy Pramod -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Zahraniční obchod – případová studie zahraniční obchod s cukrem
Mariya Vassilyeva -
Paralelní obchod s léčivými přípravky v Evropské unii optikou volného obchodu se zbožím
Iva Šimková -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
Obchod a efektivní řízení obchodních činností ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Viet Anh Vu -
Zahraniční obchod ČR s vybranou komoditou (surovinou nebo výrobkem s vyšší přidanou hodnotou)
Michal Kubeček -
Zahraniční obchod Československa mezi dvěma světovými válkami
Lukáš Pernický