Návrh marketingové strategie pro značku kondomů RITEX pro český trh – Vlasta Hátašová
Vlasta Hátašová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro značku kondomů RITEX pro český trh
Proposal for marketing strategy of a condom brand, Ritex, to be launched in Czech market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie značky Ritex pro český trh. Jedná se o novou značku na trhu kondomů a lubrikačních gelů. Cílem práce je vytvoření vhodné strategie pro vstup značky na trh, zajištění její konkurenceschopnosti na tomto trhu a zvýšení jejího povědomí. Postup práce zahrnuje analýzu českého trhu kondomů, zhodnocení potenciálu vstupu značky Ritex na tento trh a výzkum …viacAbstract:
This diploma thesis aims to design a marketing strategy for a condom brand named Ritex which is to be launched in the Czech market for condoms and lubricants. The purpose of the thesis is to create an appropriate marketing strategy for market entry which will ensure the brand‘s competitiveness and awareness. The structure of this master thesis includes an analysis of the Czech condom market, together …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72306
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2018
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72306
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad -
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá -
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
Eva Rojíková -
Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
Veronika Gabrielová -
Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení
Natálie Chábová -
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Sandra Doglia -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová