Propagace Mikroregionu Rychnovsko – Kateřina Páchová
Kateřina Páchová
Bakalářská práce
Propagace Mikroregionu Rychnovsko
Promotion of Rychnovsko microregion
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá propagací Mikroregionu Rychnovsko. Cílem práce je zlepšit propagaci tohoto mikroregionu a přilákat tak na Rychnovsko větší množství turistů. Práce nejprve charakterizuje Mikroregion Rychnovsko z hlediska jeho turistických atraktivit a dále analyzuje stávající stav jeho propagace. V závěrečné části pak navrhuje, jak by bylo možné stávající propagaci mikroregionu zlepšit …víceAbstract:
This bachelor dissertation deals with the promotion of the Rychnov microregion. The aim of the dissertation is to improve the promotion of this microregion and to attract more tourists to the Rychnov region. First the dissertation characterieses the Rychnov microregion from the foiret of view its tourist attractions and further on it avalyses the current situation of its promotion. In its final part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2011
- Vedoucí: Ing. Helena Becková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Páchová, Kateřina. Propagace Mikroregionu Rychnovsko. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Marketing města Vyškova, analýza se zaměřením na cestovní ruch a návrh zlepšení propagace
František Blumenstein -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá -
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
Varvara Reva -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Marketing cestovního ruchu v hlavním městě Praze
Leona Liznová