Bc. Martina BARTONÍKOVÁ

Bakalářská práce

Výslovnostní styly RTV reklamních spotů

Pronunciation styles of TV and radio advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výslovnostními styly v televizních a rozhlasových reklamních spotech. Na rozborech aktuálně vysílaných reklamních sděleních je ukázána rozmanitost ve výslovnosti. Díky spojení námětu, hlasu, prostředí a ruchů vzniká mnoho možností dělení vysílaných spotů. K analýze jsou zde použity pouze reklamní spoty vysílané v době večerního zpravodajství na TV Nova a rozhlasové stanici …více
Abstract:
This bachelory work is aimed at pronunciation styles of TV and radio advertising. Variety in pronunciation is shown on current advertisements analysis. Connection of the topic, voice, surroundings and hustles give us many possibilities how we can divide all advertisements. For analysing were used only advertisements which are showing only around evening news on TV Nova and radio station Evropa 2.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 510

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2005
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jaroslav Bartošek, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARTONÍKOVÁ, Martina. Výslovnostní styly RTV reklamních spotů. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace