Lucia Pinková

Master's thesis

Možnosti marketingové orientace na trhu energetických nápojů

Possibilities of a marketing orientation on an energy drinks market
Abstract:
Cílem této práce je nalezení možností marketingové orientace na trhu energetických nápojů. Práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou a praktickou. V první části je čtenář seznámen s kategorií energetických nápojů, teoretickými východisky práce a samotnými cíli a metodami použitými v praktické části. Jádrem praktické části je analýza trhu energetických nápojů z pohledu maloobchodních …more
Abstract:
The aim of this thesis is to find the possibilities of marketing orientation on an energy drinks market. The thesis is divided into two parts, theoretical-methodological and practical. In the first part the reader is acquainted with the category of energy drinks, the theoretical fundamentals and objectives of this thesis and methods used in the practical part. The core of the practical part is the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 1. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 1. 2018
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: David Vajčner

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71967