Možnosti marketingové orientace na trhu energetických nápojů – Lucia Pinková
Lucia Pinková
Master's thesis
Možnosti marketingové orientace na trhu energetických nápojů
Possibilities of a marketing orientation on an energy drinks market
Abstract:
Cílem této práce je nalezení možností marketingové orientace na trhu energetických nápojů. Práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou a praktickou. V první části je čtenář seznámen s kategorií energetických nápojů, teoretickými východisky práce a samotnými cíli a metodami použitými v praktické části. Jádrem praktické části je analýza trhu energetických nápojů z pohledu maloobchodních …moreAbstract:
The aim of this thesis is to find the possibilities of marketing orientation on an energy drinks market. The thesis is divided into two parts, theoretical-methodological and practical. In the first part the reader is acquainted with the category of energy drinks, the theoretical fundamentals and objectives of this thesis and methods used in the practical part. The core of the practical part is the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 1. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71967
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2018
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: David Vajčner
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71967
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum nových zákaznických segmentů v oblasti aplikace nových technologií úpravy vod
Marek Šimek -
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Alexandra Bakuncová -
Marketingový výzkum tržního prostředí a zdrojů budoucích konkurenčních výhod průmyslového osvětlení.
Martin Bernacik -
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Lucie Hankeová -
Analýza ciderů v kontextu pivních produktů z pohledu českého maloobchodu
Pavla Špinlerová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Social Media Marketing
Nia Todua