Mariami Denosashvili

Master's thesis

Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia

Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Abstract:
In recent years, the fast-food restaurant industry has been rapidly expanding all over the world. Apart from ongoing fierce competition and high turbulence in the external environment, restaurants constantly face challenges such as changing consumer tastes, eating habits, and preferences, building active, loyal relationships with customers, and increasing their loyalty. Therefore, the success of fast …more
Abstract:
V posledních letech se průmysl restaurací rychlého občerstvení rychle rozšiřuje po celém světě. Kromě pokračující tvrdé konkurence a vysokých turbulencí ve vnějším prostředí, restaurace neustále čelí výzvám, jako je změna vkusu spotřebitelů, změna stravovacích návyků a preferencí, budování aktivních loajálních vztahů se zákazníky, a zvyšování jejich loajality. Úspěch řetězců restaurací rychlého občerstvení …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Denosashvili, Mariami. Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe