Šárka TYCOVÁ

Bakalářská práce

Řešení úloh typu ZEBRA v mateřské škole, bakalářská práce

Solving Exercises Type ZEBRA in the Nursery school
Anotace:
Tato práce ukazuje, zda je dítě předškolního věku schopné řešit úlohy typu ZEBRA na dvou i třech úrovních s použitím negace i bez negace. Zda je schopné uvažovat, usuzovat a přiřazovat.
Abstract:
This thesis shows of a pre-school child how he is able to solve the Zebra problems with two and tree groups of objects. The second thing, which i wanted to show is that the pre- school child is able to recognize the negation and work with it.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Šárka Pěchoučková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TYCOVÁ, Šárka. Řešení úloh typu ZEBRA v mateřské škole, bakalářská práce. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy