Řešení úloh typu ZEBRA v mateřské škole, bakalářská práce – Šárka TYCOVÁ
Šárka TYCOVÁ
Bachelor's thesis
Řešení úloh typu ZEBRA v mateřské škole, bakalářská práce
Solving Exercises Type ZEBRA in the Nursery school
Anotácia:
Tato práce ukazuje, zda je dítě předškolního věku schopné řešit úlohy typu ZEBRA na dvou i třech úrovních s použitím negace i bez negace. Zda je schopné uvažovat, usuzovat a přiřazovat.Abstract:
This thesis shows of a pre-school child how he is able to solve the Zebra problems with two and tree groups of objects. The second thing, which i wanted to show is that the pre- school child is able to recognize the negation and work with it.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Šárka Pěchoučková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TYCOVÁ, Šárka. Řešení úloh typu ZEBRA v mateřské škole, bakalářská práce. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Úlohy typu zebra v předškolním vzdělávání
Pavla VANÍČKOVÁ -
Návrh a implementace výukové hry typu zebra
Vít ČERNOHOUZ -
Logické úlohy jako motivace ve výuce přírodovědných předmětů
Leontýna Břízová -
Fenomén negace a jeho psychologické konsekvence: text based study
Martin Dvořák -
Negace, NPI a pravděpodobnost: experimentální studie
Iveta Šafratová -
Avantgarda: vztah k tradici, negace i inkluze
Tomáš Hejátko -
Negace jako kladné východisko
Magdalena ŠŤASTNÍKOVÁ -
Negace ve fuzzy logice
Lukáš Dekrét