Zuzana Bedřichová
Bachelor's thesis
Tvorba podnikatelského plánu
Business Plan
Anotácia:
Cílem této práce je vytvoření podnikatelského plánu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje podstatu a strukturu podnikatelského plánu, nástroje analýzy externího prostředí podniku a zabývá se nemovitostmi jako součástí rodinného investičního portfolia. Praktická část obsahuje vypracovaný podnikatelský plán zaměřený na pronájem bytové jednotky, jeho součástí je …viacAbstract:
The objective of the thesis is a business plan creation. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part describes the principles and structure of a business plan, external environment analysis tools and real estate as a part of a family portfolio. The practical part contains the actual business plan focused on a rental of an apartment. Its parts are macro and microenvironment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f1y0f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Jana Švecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Peter Kalman -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Katarína Kiktová -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Eva Nováková -
Riziko vstupu nového konkurenta na trh železniční dopravy a jeho význam z pohledu strategie stávajícího poskytovatele
Mária Jančeková -
Vstup podniku na čínský trh
Jiří Horák