Postava Edvarda Beneše v poválečné kinematografii – Josef Krajbich
Josef Krajbich
Diplomová práce
Postava Edvarda Beneše v poválečné kinematografii
Edvard Beneš as character in postwar cinema
Anotace:
Diplomová práce Postava Edvarda Beneše v poválečné kinematografii se zabývá specifickou problematikou vztahu hraného filmu k historii. Vychází z vývoje myšlení v historiografii a postupným uznáním filmu, jako specifického historického pramene. Práce zároveň mapuje zobrazení Beneše od normalizačních Vávrových filmů až po cyklus České století. Zároveň se snažím reflektovat svou praktickou zkušenosts …víceAbstract:
Diploma thesis Edvard Beneš as character in postwar cinema deals with specific issue in relationship between feature film and history.It is focused on the development of knowledge in historiography of science and gradually recognition of the film as a historical source.President of Czechoslovakia Edvard Beneš was chosen as a laboratory sample for my research. The work looks into Beneš's image from …víceKlíčová slova
česká kinematografieKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
historický filmKlíčová slova
filmová teorieObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 10. 2015
- Vedoucí: Tomáš DORUŠKA
- Oponent: Petr Fisher
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 2. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Střihová skladba
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Systém podpory Státního fondu kinematografie na výrobu českých celovečerních hraných filmů
Michaela Letochová -
Institucionální vyvoj české kinematografie na příkladu kina Aero
Veronika Koblížková -
Česká kinematografie v letech 1939-1945
Tereza LAIPERTOVÁ